23 Ağustos 2007 Perşembe

mardin 23 ağustos 2007



Mor Mihail Kilisesi şehrin hemen yanında bir başına bir kilise, şehre daha yakın biraz üstündeki müslüman mezarlığı da olmasa büsbütün şehirden kopuk. Ulaşabilmek için çarşıdan dolmuşa binip şehrin en aşağısına indim, dolmuştan sonra bir hayli yürüdüm. Oysa şimdi çarşıda oturduğum yerde bakıyorum da sanki dimdik aşağıya yürüsem beş dakikada ulaşırmışım gibi. Herhalde bu benzetmeyi ilk ben yapmıyorumdur ama iki gündür kendimi bir Escher tablosu içine düşmüş gibi hissediyorum. Avlu avlu üstünde, cami kilise çan minare üstünde, yokuş iniyorum varıyorum tepeye, çıkıyorum buluyorum kendimi ovada. Ya da ben burada çok kaçak sigara içtim. Olabilir.

Hiç yorum yok:

Tirendaz Sokak

--> Tirendaz sokak Molla Şemseddin camii ile başlar, Atıf Efendi kütüphanesi ile biter bir sokak. Şehrin en değerli konumun...