24 Aralık 2008 Çarşamba

küçük hikayeler IV denizciler kitabevi


Mucizeler de oluyor elbet, burası beyoğlu. Kuruyemişçi olmuştu güzelim denizler kitapçısı,
http://dilruba-dilruba.blogspot.com/2008/04/kk-hikayeler-ii.html

ama bir pazartesi baktım kitapçıya geri dönmüş, şaşkınlıkla caddede gitip geldim, gözlerime inanamadım, deli deli dönerken, ahbablara yakalandım, kolumdan tutup kahve içmeye götürdüler, tünele karamut kahvesine; iki sade, bir çay, bir neskafe. Dönüşte yine baktım valla geri dönmüştü denizler kitapçısı.

1 yorum:

sarkasiya dedi ki...

merhaba,
denizler kitabevi diye biliyorum oranın ismini. yazıda da denizler diye yazmışsınız zaten. malum "denizler"le ilgisi var mıdır, hep merak etmişimdir. ben de kuruyemişçiye döndüğünü görünce üzülmüştüm.
sanane, ne istersem yazarım derseniz, haklısınız.
kolay gelsin...

Tirendaz Sokak

--> Tirendaz sokak Molla Şemseddin camii ile başlar, Atıf Efendi kütüphanesi ile biter bir sokak. Şehrin en değerli konumun...